Σεμινάριο με θέμα «Απλοποιώντας την τεχνική της απομόνωσης» στις 24-2-2018

Σεμινάριο με θέμα «Απλοποιώντας την τεχνική της απομόνωσης» στις 24-2-2018, με ομιλητή τον κ. Ιωάννη Λουκά.

Θέλετε να το μοιραστείτε;

Εκδηλώσεις
και σεμινάρια

Νέα και ανακοινώσεις