Το ΔΣ του ΟΣΛ σας ενημερώνει ότι στην τελευταία συνεδρίαση του συμβουλίου ορίστηκε καταληκτική ημερομηνία της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης αλλά και των αρχαιρεσιών για ανάδειξη νέου ΔΣ η Κυριακή 29 Μαρτίου 2026.
Η προσέλευση στην ετήσια Γενική Συνέλευση είναι από κανονισμού υποχρεωτική για όλα τα μέλη του συλλόγου. Δικαιολογημένη απουσία γίνεται δεκτή με προηγούμενη ενημέρωση και επίδειξη αντίστοιχου δικαιολογητικού (εισιτηρίου, ιατρικής βεβαίωσης, κτλ).
Οι ενδιαφερόμενοι για συμμετοχή στις αρχαιρεσίες για ανάδειξη μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, του Πειθαρχικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής του συλλόγου μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στη γραμματεία του συλλόγου ως τις 13 Μαρτίου 2026. Θα πρέπει να είναι οικονομικά ενήμεροι – ήτοι να έχουν εξοφλήσει ως την ημερομηνία της αίτησης και την συνδρομή του 2026.
Περισσότερες πληροφορίες για το ρόλο των συμβουλίων και τη λειτουργία του συλλόγου μπορείτε να βρείτε στο άρθρο – Ν. 1026/1980 «Περί των Οδοντιατρικών Συλλόγων της ΕΟΟ ως και λοιπών συναφών διατάξεων.
Περαιτέρω πληροφορίες στην επίσημη ταχυδρομική επιστολή πρόσκλησης που θα λάβετε. -Προτάσεις